همکاری واچار با NEDEX

مزایای همکاری واچار با NEDEX برای مشتریان عزیز واچار
در حال حاضر در بیش از 128 شهر نمایندگی و شعبه وجود دارد که در آنها امکان پرداخت درب منزل فراهم است.
به مشتریان این امکان را می دهد که از طریق یک کد رهگیری هوشمند از آخرین وضعیت محموله خود باخبر باشند.
مراحل دریافت کالا در صورت انتخاب روش حمل و پرداخت NEDEX
 
جدول زمانبندی ارسال و تحویل
1: زمان پردازش به تمام زمان های اعلام شده افزوده می شود.
2: محمولات شهرهایی که NEDEX در آنها دارای شعبه و نمایندگی نیست و نام آنها در این جدول نیامده است، از 24 تا 168 ساعت تحویل خواهند گردید.
سایر نکات
3: انتخاب محل تحویل بسته با توافق تأمین کننده (فروشنده) و تحویل گیرنده (خریدار) صورت می گیرد. محل تحویل می تواند درب شعبه یا نمایندگی NEDEX یا درب منزل تحویل گیرنده باشد. پس از تخصیص کد واحد محموله امکان تغییر محل دریافت محموله وجود ندارد.
زمان پردازش در NEDEX 24 ساعت خواهد بود. بدیهی است که در روزهای تعطیل، پردازش به روزهای بعد موکول خواهد شد.
4. برای رساندن محموله به دست خریدار (تحویل گیرنده) چه روش هایی وجود دارد؟
الف. شهرهای دارای نمایندگی؛ نیوشا در بسیاری از شهرهای کشور دارای شعبه یا نمایندگی است. در این شعب و نمایندگی ها تحویل محموله به دو روش امکان پذیر است:
1.    تحویل درب شعبه یا نمایندگی
2.    تحویل درب منزل
 
ب. شهرهای فاقد شعبه یا نمایندگی NEDEX؛ تحویل محموله ها تنها درب منزل امکان پذیر خواهد بود.
5. بارهای شما چگونه حمل می شوند؟
با توجه به اندازه، شکل و تعداد محموله شما، از ایمن ترین، مناسب ترین و به صرفه ترین وسیله نقلیه استفاده خواهد شد.
6. هزینه حمل و نقل بار چگونه محاسبه می شود؟
ما هر روز سخت کار می کنیم تا کمترین هزینه حمل ممکن را ارائه دهیم. هزینه ارسال برای بیشتر کالاها بستگی به تعداد، شیوه ارسال و آدرس دریافت کننده دارد. همچنین با توجه به اینکه چه سطحی از خدمات ما را انتخاب نموده اید، هزینه ها متفاوت خواهد بود.
 
اگر خواستار تحویل بار در مبدأ دلخواه خود هستید،
اگر خواستار دریافت بار در مقصد مورد نظر خودتان باشید،
لطفاً توجه کنید: هر چه حجم سفارش شما بیشتر باشد، تخفیف بیشتری شامل شما خواهد شد.
7. چگونه می توانم از موقعیت محموله مطلع شوم؟
با ثبت نام در سایت NEDEX، از امکانات و خدمات ویژه ای بهره مند خواهید شد. دسترسی به پنل کاربری، امکاناتی از قبیل رهگیری وضعیت سفارش، اطلاع از وضعیت مالی و تخمین هزینه حمل را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین واحد پشتیبانی ما با شماره تماس 55219913 - 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.
http://nedex.ir/faq.html
cs-cart add-ons, cs-cart licences, cs-cart developing