قوانین

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات واچار
به کاربران محترم فروشگاه اینترنتی واچار توصیه میشود موارد ذیل را به دقت مطالعه نمایید.بدیهی است موارد زیر قرارداد همکاری بین واچار و کاربران گرامی میباشد و استفاده از خدمات واچار و ثبت سفارش به منزله پذیرفتن این مفاد میباشد.
قوانین عمومی
تاکید میشود کلیه فعالیتهای واچار، تراکنشها،محتوا و کالاهای ارئه شده منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.از آنجا که این شرایط ممکن است تغییر کنند، مفاد مندرج در سایت در لحظه دریافت خدمات از واچار حکم اجرایی داشته و ثبت سفارش به منزله پذیرش آن است.
تعریف
بازدید کننده کسی است که بدون ثبت نام یا بدون ورود به سایت از اطلاعات سایت استفاده میکند.
کاربر به شخصی گفته می‌شود که در واچار ثبت نام کرده است.
مشتری به کسی اطلاق میشود که از سایت واچار به منظور خرید سفارش ثبت کرده است.
کانالهای ارتباطی واچار
ارتباط واچار با کاربران خود یا از طریق سایت و یا از طریق خبرنامه های ارسالی و شبکه های اجتماعی است .برای مشاهده لیست کانالهای ارتباطی با واچار اینجا را کلیک کنید.ارتباط از این کانالها به صورت گروهی و عام صورت میگیرد و هیچ گونه در خواست و رابطه ای خارج از کانالهای تعریف شده با کاربران سایت برقرار نخواهد شد.
تعهدات  طرفین در استفاده از خدمات واچار
1.    واچار متعهد میشود،کلیه مشخصات ، گزارش خرید  و سایر اطلاعات کاربران را تا حد ممکن محرمانه نگه دارد و طبق این تعهد حق واگذاری اطلاعات مشتریان به سایرین را از خود سلب مینماید. استفاده از واژه ی تا حد امکان به دلیل وجود این اطلاعات در بستر اینترنت میباشد.
2.    مسئولیت محافظت از رمز عبور به عهده خود کاربران است و واچار در این زمینه تعهدی نداشته و در قبال سوء استفاده از نام کاربری و رمز عبور مسئولیتی ندارد.
3.    هیچ کس از طرف واچار از شما در خواست رمز عبور یا رمز کارت بانکی و سایر مسایل شخصی و محرمانه را نخواهد داشت.
4.    از آنجا که امکان راستی آزمایی و  انطباق نام و مشخصات ثبت شده در پروفایل کاربری  برای واچار وجود ندارد،واچار هیچ گونه مسئولیتی نسبت به ارائه یا عدم ارائه خدمات به افراد زیر سن قانونی یا موارد دیگر ندارد و مسئولیت استفاده از خدمات با خود کاربران میباشد.
تبصره 1: دریافت کننده کالا باید مدارک هویتی منطبق با اطلاعات کاربری ثبت شده را هنگام دریافت کالا ارائه نماید.
تبصره 2: در صورت پرداخت قبل از تحویل، چنانچه تحویل گیرنده کالا شخص دیگری غیر از ثبت کننده سفارش یا صاحب پروفایل در واچار میباشد ، هنگام ثبت سفارش نام تحویل گیرنده در توضیحات درج شود . در ضمن هنگام تحویل گرفتن کالا باید مدرک هویتی به مامور تحویل ارائه شود وگرنه واچار حق عدم تحویل کالا را برای خود محفوظ داشته و مشتری ملزم به پرداخت کرایه حمل مجدد میباشد.
5.    واچار امکان ثبت سفارش را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در اختیار کاربران قرار میدهد
6.     واچارمتعهد میشود سفارش های ثبت شده را در همان روز (چنانچه در ساعت اداری تا قبل از 16 روزهای کاری(شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی) و برای سفارشهای بعد از ساعت کاری در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش پیگیری و پردازش نماید.
7.    زمان ارسال کالای درخواستی بسته به نوع کالا ،موجود بودن در انبار شرکت یا دریافت از تامین کننده متفاوت است .ای زمان به طورمیانگین 24 تا 48 ساعت میباشد.
8.    هزینه ارسال کالا برای سفارشهای بالای 100 هزار تومان در مناطق 19 گانه تهران رایگان میباشد. برای سایر موارد یعنی مناطق خارج از محدوده ی پوشش،شهرستانها و کالاهای زیر 100 هزار تومان هزینه ارسال با سفارش دهنده هماهنگ شده و سپس پردازش و ارسال سفارش نهایی میشود.
9.    پس از ثبت سفارش فاکتور کالا به صورت دیجیتال برای کاربر ایمیل میشود. این سند به منزله پردازش سفارش در سیستم نرم افزاری واچار میباشد. با وجود اینکه نهایت دقت و تلاش در به روز رسانی سایت و اطمینان از موجودی کالا انجام میشود، واچار این حق را برای خود محفوظ میدارد که در صورت ثبت اشتباه قیمت کالا در سایت  قیمت سفارش را تغییر داده و به اطلاع مشتری جهت رد یا قبول سفارش با قیمت جدید برساند و در صورت اتمام موجودی کالا بسته به درخواست مشتری سفارش را تا زمان موجود شدن معلق نگه داشته یا کنسل نماید. بدیهی است در صورت کنسل شدن سفارش حداکثر ظرف مدت 48 ساعت وجوه پرداختی بازگشت داده می شوند.
10.    امکان پرداخت در محل فقط برای کالاهای زیر 5 میلیون ریال مقدور میباشد.سفارش های مبالغ بالتر لازم است به صورت پرداخت آنلاین،پرداخت اینترنتی یا کارت به کارت تسویه شوند.
11.    واچار نهایت تلاش و کوشش خود را جهت ارسال ایمن و انتخاب مطمئن ترین گزینه های حمل و نقل به انجام میرساند ولی چنانچه در هنگام تحویل کالا مشتریان گرامی با مواردی از قبیل آسیب دیدگی بسته بندی،باز بودن بسته بندی برای کالاهایی که به صورت آکبند تهیه میشوند،مواجه شدوند لازم است موارد زیر را به دقت رعایت فرمایند:
11.1     چنانچه کالا توسط مامور ارسال واچار تحویل شده است ،با وی صورت جلسه انجام شود و از گرفتن کالا خود داری نمایید.بدیهی است تحویل گرفتن کالا به منزله سلامت ظاهری بسته بندی و سلامت فیزیکی کالا(در حد قابل رویت) میباشد.
11.2    چنانچه کالا در شهرستان یا توسط پست و تیپاکس و سایر سرویسهای حمل و نقل انتخاب شده توسط کاربر تحویل شده باشد، صورتجلسه ی آسیب فیزیکی کالا و اطلاع رسانی ظرف مدت حداکثر 24 ساعت از زمان تحویل برای هر گونه پیگیری بعدی  لازم است. از آنجا که کالای ارسالی پیش از تحویل به شرکتهای حمل و نقل بررسی میشود و شرکتها نیز به جهت مسئول بودن از پذیرش کالا با بسته بندی معیوب خودداری میکنند ، جبران خسارت هر گونه آسیب فیزیکی به عهده شرکت حمل نقل بوده و واچار مسئولیتی در این زمینه ندارد و پیگیری واچار جهت کمک به مشتریان عزیز و تسهیل کار میباشد.اطلاعات کامل تر در شرایط بازگرداندن کالا قابل مطالعه و پیگیری است.
12.    گارانتی،تست و برگشت از فروش
از آنجا که واچار کلیه ی کالاهای خود را از تامین کنندگان معتبر وبه نام کشور دریافت میکند سیاستهای گارانتی و مهلت تست ارائه شده در واچار منطبق با سیاستهای تامین کنندگان میباشد. برای اطمینان از امکان برگشت و گارانتی و سایر خدمات ارزش افزوده کالاها مشخصات کالا را به دقت مطالعه نمایید.
لذا تاکید میشود مسئولیت گارانتی و خدمات پس از فروش کالا با تامین کننده میباشد  
13.    اطلاعات کالاهای ورزشی، بهداشتی ،مکمل غذایی یا دارو که در واچار ثبت شده اند صرفا جهت اطلاع رسانی و بر مبنای بروشور ها ،اطلاعات روی بسته بندی کالا و توضیحات تولید کننده/تامین کننده  تهیه شده و نمیتواند مبنای تصمیم گیری و جایگزین مشاوره ی حرفه ای پزشکی یا متخصص باشد.نظرات کاربران نیز ذیل کالاها تجربه ی شخصی ایشان بوده و مسئولیتی از بابت این نظرات متوجه واچار نمیباشد.
توضیح1 : امکان بازگشت از فروش این کالا ها تنها با تایید تامین کننده و حداکثر یک ماه پس از تاریخ خرید امکان پذیر میباشد و مسئولیت واچار تنها در محدوده قیمت فاکتور بوده  وفراتر از آن نیست.
توضیح 2 : کلیه خساراتی که در صورت استفاده نادرست کالا متوجه کاربر یا کالا شده باشد هیچ گونه مسئولینی را متوجه واچار نخواهد کرد.
توضیح 3: کلیه عوارض و صدمات کالا مانند حساسیت ها و یا بروز اشکالاتی در موردنحوه ی استفاده از  کالاهای ورزشی از طریق تامین کننده قابل پیگیری بوده و واچار تعهدی در این زمینه ندارد.
14.    قیمت گذاری کالاها در واچارتابع شرایطی میباشد که این شرایط همگی ذیل اصول و ارزشهای مشتری مداری،شفافیت روابط طرفین و رعایت حقوق مصرف کننده میباشد.قیمت کالا ها تابع ضوابط و عرف حاکم بر قوانین خرده فروش میباشد که آن نیز خود تابع تعیین قیمت رقابتی توسط بازار و رقبا و قیمتهای مصوب تامین کنندگان میباشد. کالاهای انحصاری عرضه شده در واچار نیز بر مبنای قیمت محصولات مشابه قیمت گذاری میشوند.
15.    در صورتی که کالا در شرایطی به هردلیل دچار نوسانات قیمتی خارج از کنترل واچار شود ،واچار میتواند کالای مورد نظر را از سفارش مشتری حذف نماید.
تبصره : طبق تفاهم واچار با تامین کنندگان، موظف هستند تغییرات قیمتی کالا را با فاصله زمانی معقول ازلاع رسانی کنند ولی چنانچه در شرایط خاص قیمت تغییر یابد ،سفارش قبل از پردازش با مشتری هماهنگ شده و تغییرات قیمتی به اطلاع او میرسد.
16.    هزینه ارسال و بسته بندی بسته به آدرس و محل تحویل مشتری و واسط حمل و نقل تغییر کند. هزینه های ارسال قبل از نایی شدن سفارش با مشتریان محترم هماهنگ خواهد شد.  
17.    قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، واچار هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
cs-cart add-ons, cs-cart licences, cs-cart developing