قوانین بازگشت کالا

بازگرداندن کالا
ما در واچار تمام سعی و تلاش خود را میکنیم تا رضایت خاطر مشتریان را فراهم آوریم. اما در طول فرآیند خدمات رسانی ممکن است شرایطی پیش بیاید که مطلوب ما یا شما نباشد. چنانچه این نامطلوبیت به دلیل خطا یا اشکالی در کالا باشد و کالا در شرایط استفاده درست آسیب ندیده باشد ، طبق تفاهم واچار با تامین کنندگان ، شما میتوانید کالا را برگشت داده و بسته به شرایط از انتخابهای جایگزین یا استرداد وجه استفاده کنید.
لازم به ذکر است این امکان برای کالاهایی که سالم به دست خریدار برسند فراهم نمیباشد مانند کالاهای بهداشتی،لوازم آرایشی،پوشاک وکفش،لوازم مصرفی،قطعات داخلی کامپیوتر ولوازم جانبی دارای گارانتی.
شرایط بازگرداندن کالا
شما میتوانید کالای خریداری شده را برگشت دهید :
 اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد که در این صورت
1.    اشکال باید ظرف 24 ساعت پس از دریافت به واچار اطلاع داده شود.
2.    کارتن و بسته بندی محصول باید سالم نگه داشته شده و همراه کالا عودت داده شود.
3.    از هرگونه تغییر در بسته بندی و علامت گذاری مالا و حعبه و ... خودداری کنید.
4.    کالا نباید تحت استفاده نا صحیح و نا متعارف قرار گرفته باشد.(منظور از استفاده ناصحیح هر گونه استفاده و شرایط نامناسب و نصب ناصحیح و .... مغایر با توصیه های سازنده و دفترچه راهنمای محصول باشد.
-
- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با سفارش شما و  توضیحات مندرج در سایت واچار مغایرت داشته باشد که در این صورت باید:
مغایرت مورد نظر ظرف مدت 24 ساعت از دریافت کالا به واچار اطلاع رسانی شود.
کالا استفاده نشده باشد.
درصورت امکان تشخیص مغایرت بدون بازکردن بسته بندی ،بسته بندی نباید تغییر کرده باشد در غیر این صورت کارتن و بسته بندی باید سالم و موجود باشد
چنانچه هرگونه تغییر در بسته بندی ایجاد شد باشد اعم از پاره گردن و برچسب وزدن و نوشتن و ... امکان بازگرداندن کالا از بین خواهد رفت.
- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد ولی بسته بندی سالم باشد که در این صورت:
مغایرت باید ظرف 24 ساعت به واچار اطلاع داده شود
تامین کننده  یا مامور حمل و نقل باید آسیب را تایید کننده
یاداوری: درصورت اشکال در بسته بندی از تحویل گرفتن کالا خودداری کنید و موضوع را به مامور تحویل اطلاع دهید.
 
 هزینه ارسال کالای بازگشتی چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی به یا آسیب یا هر مورد دیگری به تایید تامین کننده و کارشناسان فنی واچار برسد هزینه ارسال به عهده ی واچار خواهد بود در غیر اینصورت هزینه ارسال و بررسی به عهده مشتری خواهد بود.
cs-cart add-ons, cs-cart licences, cs-cart developing